خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

درمارولر اصل تیتانیومی ۰۹۱۲۰۱۳۲۸۸۳


میکرونیدلینگ در منزل برای جوان تر کردن پوست تا عید 
قيمت 0ريال

درمارولر اصل تیتانیومی ۰۹۱۲۰۱۳۲۸۸۳
درمارولر اصل تیتانیومی ۰۹۱۲۰۱۳۲۸۸۳
درمارولر، یکی از بهترین لوازم کمک به سلامت و بهداشت پوست است که در حال حاضر موجود می­باشد.
.
دسته بلند آن سبب می­شود که بتوان مکان و نحوه کاربرد دستگاه را کنترل کنید. اندازه سوزن به شما کمک می­کند که به سطحی از پوست برسید که کلاژن و الاستین در آنجا تولید می­شوند.
.
استفاده از یک درمارولر می­تواند تاثیرات مثبت و مشهودی داشته باشد، اگر به روش درست و به دلایل درست مورد استفاده قرار گیرد. به طور خاص، بهترین مزایای درمارولینگ، زمانی تحقق می­یابند که موارد زیر انجام شوند:
.
چروک­ها – درمارولر می­تواند به پوست کمک کند که به صورت طبیعی چروک­ها را از بین ببرد زیرا در این نواحی، کلاژن و الاستین جدید تولید می­شوند. چروک­های عمیق­تر نیازمند درمان بیشتر هستند. معمولاً نتایج بعد از 3 تا 12 بار درمان ظاهر می­شوند که به شدت چروک­های شما بستگی دارد.
.
جای زخم – این دستگاه می­تواند کلاژن و الاستین را تحریک کند که بی­نظمی­های پوست مانند جای زخم­ها را ترمیم کنند..جای بخیه و جوش هم همینطور...
.
رشد مجدد مو – این دستگاه می­تواند با تحریک جریان خون و تولید هورمون­های بیشتری که برای افزایش رشد مو و افزایش فولیکول و اندازه مو موردنیاز هستند، پوست سر را تحریک کند. همچنین، جذب و تاثیر یک محصول نووعی مانند روگاین را افزایش می­دهد.
.
آسیب نور خورشید – از آنجا که کلاژن، یک درمانگر داخلی فوق­العاده برای پوست است، درمارولینگ می­تواند پوست آسیب دیده از خورشید را جوانسازی و ترمیم کند. همچنین با تقویت جذب و کارایی محصولات درمانی نوعی، می­تواند بازیابی را تسریع کند.
.
۰۹۱۲۰۷۵۰۹۳۲ _۰۹۱۲۰۱۳۲۸۸۳ _۰۲۱۸۶۰۸۱۱۴۲ 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت